вівторок, 21 січня 2014 р.

Модуль 3. Рефлексія

Модуль 3. Рефлексія
Робота з матеріалами цього модуля допомогла мені усвідомити специфіку ключових, тематичних, змістових питань, методику їх формулювання.
Особливо корисною, актуальною є вимога ставити перед учнями навчальні цілі, які є реальними, конкретними, досяжними, оскільки нерідко саме цей аспект навчального проекту недостатньо враховується педагогами, що значно знижує ефективність роботи і вчителя, і учнів.
Вважаю, що саме проекти дослідницького характеру найбільшою мірою сприяють формуванню мислення і навичок 21 століття (було би бажання!).
Дуже доречним є акцент на врахуванні комплексного характеру умінь і навичок, що розвиваються чи вдосконалюються у ході проектної роботи.

1 коментар: